środa, 25 maja 2016

Bon = powrót??

Heej.. tak, ja też nie spodziewałam się pisać tutaj tego posta x.x
Ale ostatnio "napisała" do mnie na fb pewna dziewczyna, która czytała moje ff i komentowała i awwww pozdrawiam cię słonko! < 3
Ale do rzeczy xx
Tak sobie napisała, no to ja na luzie odpisuje. I moja przyjaciółka patrzy przez moje ramię na tel, i tak nagle cisza...
"A ty nie miałaś kontynuować tego opowiadania?"
Ja tak najpierw na nią, potem na telefon i odpowiadam, że no miałam, ale jednak te rozdziały nie przekonują mnie bla bla...
To ona z takim jednym tekstem i co ?! Moja bff dała mi mega zajebisty pomysł.
 Ale jednak tak myśląc chwilę (3-5 dni O.o) dochodzę do wniosku, że tęskniłam i chyba wracam nawet na chwilkę xx
Ale nie zdradzam wam co to za pomysł ; > Chwilowo wiedzcie, że jest to bonus w postaci może 2-4 rozdziały? Może więcej, ale nie daje pewności..
 Ale nie wiem czy wypali więc was z góry przepraszam, jeśli zawiedziecie się na mnie :'<
Aaaa i od przyjaźni do miłości ma wattpada!!
I czekamy na mój powrót !! <3
KOCHAM WAS!! <3

1 komentarz:

  1. Hejka! Tutaj Oliwia, kiedyś pisalysmy, ale usunęli mi konto i teraz nie mg cię znaleźć na fb. Proszę Cie bardzo o kontakt Oliwia Tagarz :))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy